10 januari 2014

New year..new me..

...mitt bloggande är nog av ö-klass, har jag inte 5min extra tid om dagen att ens skriva lite om vår urtrista vardag? tydligen inte. Men länge sedan sist..inga mirakel har hänt, ingen fred på jorden, ingen lotto-vinst...men vardagen har börjat. Jullovet gick ju till att jobba för det mesta, härligt, så tudelad känsla..skulle gärna fara tillbaka på jobb redan, men vill inte kasta Saga till dagis, suck, hoppeligen får jag lite mer jobbat då Freddy håller pappa ledigt.

Men under jullovet hann vi även ha lite tumis tid med bisin, det var ett dygn på stan som gällde, hotellövernattning, ut och äta, film, drinks, film och sovmorgon, vilken lyx..men vad gjorde vi annat? joo diskutera om ungarna typ hela tiden, visst är dom äckligt beroendeframkallande små monster? Kan inte vara en minut utan dem.

..vet inte varför men tycker F ser ut som en manne!!..

Annat vi gjorde under jullovet var att vi beställde en resa, jeep, så imorgon bär det av till Eilat, VÄRMEEE!!! Vi far igen tillsammans med min syster och hennes familj, kul.



Men, vad skall komma med detta år? Joo jag skall definitivt bli aktivare, liksom röra på mig, vill komma tillbaka till mina gamla mått(i wish), resa, jobba lite, träffa människor, ha lite mer egentid, eller liksom göra saker JAG gillar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar