17 februari 2014

2/10 och feber i huset..

..jaa men såklart...det är alltid samma...då när Freddy far bort, har båtmässor eller annors bara mycket jobb så då ska någon få någo fel..så jag var förberedd på detta..men det betyder att vi nu är inburade här några dagar...sählyn får vara..famoövernattningen för Nomssan får bli..babypoesin får jag skippa igen...så jag får alltså sitta ensam med ungarna nu hit hemma..nå..en dag i taget..så länge jag hålls frisk är det ingen panik här hemma..så man orkar sköta kidsen..och så får man ju hoppas att Saga inte smittas..



Tur tog iaf mamma hundarna..skulle ju inte ha sluppit ut med dem då Jag inte tycker att en unge med 39grader feber skall behöva kläs på massa vinterkläder och fara ut..dessutom har hon sån jäkla hosta och andas tungt och snabbt..

Men tog bara 5h efter medicinering så var hennes feber tillbaka till 39c..så får se hur bra vi sover inatt. För denna natt sov vi konstigt..vakna kl.2 till att Noomi grät..hon hade gått in i badrummet och låst in sig!? För det första har hon aldrig stigit upp från sängen på natten och för det andra har hon aldrig låst dörren..

Men hoppas på att detta snart går över..men vill man se någo positivt i det hela så är nomssan väldigt lugn och sover nu dagssömn..fast det att hon sover nu är kanske inte så bra..nå..hoppas medicinerna räcker till!!

Den som inte är rädd för bobbor..välkommen hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar