20 februari 2012

Dagen kom till sitt slut..

...och den kändes som en evighet, som tre dagar typ. Ingenting smart har man fått gjort, som sagt ville inte fröken sova, jag har inte sett en människa..the list could go on and on..

Jag avskyr min man, för att sätta mer salt i såren så skriver han idiotiska meddelanden över att hans paradis är där, då kan han välan hållas dit? Det tycker jag iaf. Vi har det bra här på tumis med Noomi.

Imorgon(ifall jag slipper någonstans, kommer mera SNÖ) skall jag till mormor, hon skall lära mig göra sin famous bullalängd, äntligen. Efteråt blir det projekt gungstol hos Anna. Ser fram emot det.

Ser även fram emot natten med min härliga älskling.

2 kommentarer:

  1. Duktiga Lotta <3 Skulle så har kommit övernatten och haft pyjamasparty med er två om jag varit där :) Superstolt över att du klarar dig så fint där med Noomi!! Kämpa på gummisen! Kramisar

    SvaraRadera
  2. aww..thäänx<3 själva tanken är ju redan urgullig<3 skulle ha varit super fun att ha dig här..PYJAMAPARTYY!! hih! men tur ses man ändå snart<3 miss u gumman<3 kramis<3

    SvaraRadera