20 februari 2012

Hallåå där ute..

..här sitter vi inne, gjort det nästan hela dagen, var ju meningen att jag skulle och träffa min grisklow Nenne men det ville varken vädret eller Noomi(why?). Skulle påbörja min skottningskarriär, eftersom mitt hem är omringat med 1meter snö, men Noomi ville hellre umgås än att sova. Så har dagen fortsatt egentligen, Noomi vägrar sova och jag får inget gjort. Hon har sovit c.1h tillsammans idag, när hon vanligtvis sover 3h. Har försökt trötta ut henne på alla möjliga sätt, leka, äta, vara ute, läsa sagor, inget har hjälpt. Får se hur natten går.

Det var härligt soligt, Noomi liked.

Min man ringde på morgonen, där är hett och fuktigt, vill man prata med honom efter det? Nej. Sitter lite och hoppas att han får någon matbobba och hamnar ligga inne på sitt rum några dagar. Och sen får det gärna regna efter det. Och kanske en delfin kan lite bita honom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar