20 februari 2012

"The" Night..

..kvällen, första gången ensamma kvällen och natten i detta hus, Nomssi hade gått och sova prick kl.22 som vanligt, jag blev ensam kvar, uttråkad, pigg, melankolisk, bara jag i detta vardagsrum. Då jag äntlligen fick för mig att försöka sova så bestämde min fröken att det inte alls är en bra idé. Hon har nämligen på något sätt klura ut att pappa inte kommer hem och jag har sängen för mig själv, not. So helt out of the blue börjar hon gallskrika, jag gick för att göra tassuterapia åt henne i hopp om att hon skulle somna om. Nej.
45min höll vi på, hon var trött som fasen men då jag lade henne i sin säng skrek hon så trumhinnorna fladdra.
Sista försöket, då man redan var trött som bara den, satt jag henne i min säng, POFF somna hon!! Försökte få henne tillbaka i sin egen säng. Nej. Så hon sov breved mig, bokstavligen fastklistrad i mig, hon blev förbannad då hon inte fick ha sitt huvud i min armhåla och sina ben och armar på min mage. Försökte jag röra på mig lite vakna hon direkt. Så att vi har sovit i symbios inatt, hon och jag, svettigt har det varit, för att inte tala om obekvämt. Only 8 nights to go.

Men idag har det kännats bra att vakna, är inte lika ensam mera, mycket mer positivt inställd, njuter, latar, I like it. Mooodswings?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar